torsdag 20 maj 2010

I-landsproblem

Idag har det, som ni säkerligen vet, varit väldigt varmt i Umeå. Därför har jag suttit iklädd endast shorts och haft balkongdörren öppen under större delen av dagen. Tydligen var det fler som tyckte att det var varmt eftersom det låg flera tjejer i bikini och solade nedanför balkongen. Även om jag uppskattar kvinnlig fägring, så blev det lite problematiskt då jag skulle stänga balkongdörren. Tänk om de skulle ha trott att jag var något slags pervo som stått och tittat på dem med balkongdörren öppen (endast iklädd shorts!) och nu fått tillräckligt med ögongodis och därför skulle stänga dörren! Det hade jag förstås inte gjort, herregud det vore ju snudd på ett kvinnofridsbrott att stå vid fönstret och "peepa", men tänk OM de hade trott det... Därför vågade jag inte gå nära fönstren heller, så jag fick spendera ett par timmar i väntan och apati sittandes i soffan tills de äntligen gick därifrån.

Dagens I-landsproblem: Att vara fången i sitt eget hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar