måndag 8 februari 2010

Q & A

Eftersom det verkar vara en oskriven lag för varje bloggare att anordna en frågestund så får ju inte jag vara sämre. Jag inser att det blir svårt att skapa ett inlägg värdigt en frågestund på dryga tiotalet läsare och jag förmodar att det inte blir så mycket frågor då de allra flesta känner mig sedan tidigare (let's face it, jag är inte precis någon "international man of mystery").

Men shoot away! Fråga mig om precis vadsomhelst, så lovar jag att försöka svara så gott jag kan.

...sen får vi se hur lång tid det tar att skrapa ihop nog många frågor (5!) innan svarsdelen av frågestunden kan hållas. Det som är så bra med en dylik frågestund är att det kan fungera som något att falla tillbaka på då idétorka uppstår.

Roger that over

6 kommentarer:

  1. läste något om att skolan har börjat igen..
    vad sk du plugga nu? är det samma eller något nytt du ska göra?
    Lina

    SvaraRadera
  2. Är inte ekonomi egentligen hemskt tråkigt? Vill du inte hellre bli författare?

    SvaraRadera
  3. > Vilka karaktärer i följetongen känner du själv mest för och varför?

    > Hur går det att plugga nu? Alltså, på föreläsningar och så...

    > Vad gör du om fem år?

    > Hur långt är ett snöre? ;P

    SvaraRadera
  4. Vilka egenskaper värdesätter du högst hos andra personer?

    Vad i samhället upprör dig?

    Vem är världens snyggaste kille?

    Vem är världens snyggaste tjej?

    Vad inspirerar dig?

    SvaraRadera
  5. I ditt tycke, vilken/vad är;

    - tidernas bästa film?

    - ditt bästa sommarminne?

    - det du drömmer om?

    - det bästa och det sämsta med Barack Obama som president i USA?

    - viktigast i en bra låt; texten eller musiken?

    SvaraRadera
  6. - tidernas bästa låtar?
    - världens bästa band?
    - var ser du dig själv om tio år?
    - det mest överskattade yrket?
    - vilken del i din personlighet tycker du mest om?

    SvaraRadera